Åter på banan

Nu ska jag försöka ta och skärpa mig med min blogg igen. Nu under slutet av december och jul och nyår har det varit stört omöjligt att faktiskt håplla den igång som jag vill. Vet inte vart tiden tog vägen egentligen.

Men nu är et nytt år och nu är jag åter på banan, inte bara bloggmässigt. Äntligen har förkylningen gett med sig så att jag kunnat börja simma igen. Har faktiskt simmat tre morgnar under senaste veckan och känner mig både nöjd och stolt över att ha kommit igång igen. Men visst är det frestande att ligga kvar i sängen en timme extra på morgonen.

Men det är inte bara jag som är åter på banan. Även Hillary Clinton är tillbaks på banan efter primärvalet i New Hampshire och det känns verkligen bra. Tiden efter primärvalet i Iowa har känts motig och det kändes som om hon skulle gå mot ännu en förlust. Men hon kämpade och tog segern till slut. Och nu är hon sannerligen med i matchen igen!

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits