Vakuumbehandling

Idag ska de börja vakuumbehandla mitt sår. Dvs om de får tag på apparaturen...

MIN PARTILEDARFAVORIT!

I dessa tider är det ju aktuellt med att tala om vem man vill ha som partiledare, så här är min lista:

1. MARGOT WALLSTRÖM
2. MONA SAHLIN
3. ULRICA MESSING
4. WANJA LUNDBY-WEDIN
5. THOMAS BODSTRÖM
6. TOMAS ÖSTROS

Ursäkta mitt försvinnande

Men jag fick feber och orkade inte gå ner som jag tänkt. Gissa om jag håller på att vara trött och less på att ligga här. HYade sett fram mot att kanske få komma hem på fredag men nu ska de börja behandla såret med vacuum så jag blir kvar. När jag insåg det kändes det som om jag skulle börja storgråta.

Jag börjar känna mig som flickan i skillingtrycket om flickan i en sal på lasarettetdär de vita sängar stå... Hon som undrar när hon får komma hem. Men ta i trä. Jag ska väl ändå få komma hem jag!!! :-)

FORTFARANDE PÅ SUNDERBY SJUKHUS

För er som funderat om jag gått under jorden vill jag bara berätta att jag ligger kvar på Sunderbyn efter operationen. Var hemma fyra dagar sedan så sprack såret upp. Idag är första dagen jag känt att jag orkat ge mig ut utanför avdelningen. Men det tar på krafterna. Orkar därför inte skriva så långt! Men återkommer nog imorgon!!!

hits