Måste bara få dela med mig av ett mail jag fick

Blev så himla glad när jag fick det här mailet idag...

Hörde dig precis i radion med Lena och Pelle.

Jag blir så glad när jag hör dig - din äkthet, humor och - ja Du är en så härlig person.


Med ditt sätt att vara är du helt enkelt en av Norrbotten naturtillgångar - Tack.


Varför skriver jag då till dig - jo jag tycker att länet och landet bjuder på så mycket av de manliga aspekterna och många av dem som sitter på företrädande positioner saknar något väsäntligt och "levande" i sig. Därför blir du en härlig kontrast till så många män (och kanske även kvinnor) och vi behöver goda förebilder som ger oss bredd och alternativ när det gäller att förhålla sig i livet, till livet och till sig själv - tack.   



Med Vänliga hälsningar

Astrid Nilsson

Piteå


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits