En lugn helg

Ja så då har då snart en helg gått igen. Förstår inte att jag varit så trött hela helgen. Och ändå så sov jag inte riktigt bra inatt. Vaknade med jämna mellanrum hela natten. Och sedan vid femtiden kunde jag inte somna om utan läste ett bra tag innan jag kunde somna. Vaknade sedan vid åttatiden men var inte alls utvilad.

Igår var jag och käkade middag hod Anne-Marie och Mattias. Mattias hade gjort en supergod köttgryta med nötkött, oliver, morötter och chorizokorv. Det var verkligen supergott och dessutom en underbart trevlig kväll. Vi satt och pratade bara och jag var hemma halv tio så det var ingen sen kväll, men det var helt lagom:-)

Sedan är det alltid lika roligt att träffa Fanny, Mattias och Anne-Maries dotter. Hon är så härlig och alltid lika glad när jag kommer på besök.

Idag har jag faktist varit lite duktig. Jag har tvättat det sista efter resan och dessutom bytt vardagsrumsgardiner i lägenheten. Nu måste jag bara ta av ett par nya jeans så det bir gjort. Borde nog ta av och lägga upp de nya kostymbyxorna också så det blir gjort.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits