Ursäkta avsaknaden av blogginlägg de senaste dagarna

Jag har varit bortrest sedan i onsdags kväll och har tyvärr inte haft möjlighet uppdatera bloggen då jag lyckades få min kompis Fredriks dator att haverera. Detta var minst sagt en plump i protokollet och stör mig enormt. Inte för att jag gjort nåt som orsakat att den havererade men för mig räcker det mer än väl att den havererade när jag höll på med den.

Men jag ska se till att bättra mig. Även om det kommer att bli hackigt i början av denna vecka också eftersom jag är på resande fot imorgon eftermiddag och tisdag också. Och imorgon på dagen är det möten hela dagen så det kan bli tajt att hinna med imorgon. Men jag hoppas åtminstoen hinna rapportera om KS-behandlingen av frågan om flyktingmottagandet.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits