ETT OSKRIVET BLAD

Och så har då 2007 tagit sin början efter en nyårsafton i familjens sköte. Nyårsaftonen blev en skön och lugn tillställning hemma hos mamma. Skulle egentligen firat hemma hos Malin och Niklas Westling men eftersom influensan gjorde intåg i mitt liv på juldagen så lämnade jag återbud. Kände att jag inte skulle orka.

Idag kändes det som om hela naturen vaknat upp med baksmälla. Det var jättegrått, dimmigt och trist och allt kändes lika avslaget som nyårsbackhoppningen på TV brukar vara. Men mitt i det disigt grå fanns ändå en skönhet och ett lugn.

Visst är det en vacker tanke att betrakta det kommande året som ett oskrivet blad. Det är ju litet naivt och blåögt att inte låtsas som om många blad är skrivna på förhand, åtminstone till vissa delar. Men ändå, det är hoppfullt och känns lovande att tänka så.

Kommentarer:
Postat av: Kajsa

Bra gjort i postkodmiljonären!

2007-01-06 @ 22:02:55
Postat av: Badprinsessan

Såg dig på TV i dag. Det var bra kämpat tycker jag, svåra frågor. Tänk att det var 11 år sedan vi var med och tävla i programmet som ingen minns... Hur är det med dig nuförtiden?

Postat av: Hasse

God fortsättning på det nya året!
Bra jobbat i Postkodmiljonären!!!!

2007-01-07 @ 23:02:46
Postat av: Berit (Marmaris)

Det där gjorde ni bra i postkodmiljonären.
Ha en fin fortsättning på det nya året.

2007-01-08 @ 09:14:35

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits