REVIDERAT TIPS

Justering av mina tips inför kvällen
Efter att ha lyssnat på låtarna fler gånger så är jag beredd att justera mina tips lite. Måns Zelmerlövs låt blir starkare och starkare för var gång man hör den. Tror nog han kan charma alla tjejer ikväll. Risken är att han blir kvällens skräll. Kvällens vackraste sång är i alla fall Sonyas ”För att du finns”. Den är värd en direktbiljett men riskerar att hamna femma i detta ”idol”-stinna fält. Så här kommer mitt reviderade tips:
Mitt tips inför kvällen:
Till final:
Nanne
Måns Zelmerlöv
Till Andra chansen: Magnus Carlsson
Sebastian
Femma: Sonya
Mitt hjärtas önskan inför kvällen:
Till final:
Nanne
Sonya
Till Andra chansen: Magnus Carlsson
Måns Zelmerlöv
Femma: Sebastian
Kvällens skrällvarning:
Positiv: Sonya kan knipa en direktbiljett till Globen om hon går igenom rutan som på repetitionerna. Måns Zelmerlöv kan få tonårshjärtan i brand och det kan räcka till en direktbiljett till Globen.. Negativ: Magnus Carlssons falsettsång och hans scenkläder kan oturligt nog stjälpa honom. Risken är markant större nu än tidigare under veckan eftersom så många andra låtar växer.

Kommentarer:
Postat av: H

Dina tips höll väl inte riktigt fullt ut, men vad gör det.
Det roligast av allt var att Sonja tog sig till AC i Nyköping där hon lätt kommer att slå ut Uno& Irma i första omgången, för att därefeter spöa Nanne (som har en för svag låt) eller någon från delfinal 4:a. Således är Sonjas finalplatsen klar.
Sonjas placering i Finalen kommer att bli en 5:e plats.
Tro mej det har jag sett i kristallkulan.
Och glöm inte vem som gav dej tipset! ;-)

2007-02-22 @ 09:31:24
Postat av: Bubbe

Jag tror nog du kan ha helt rätt:-)

2007-02-22 @ 16:39:07
Postat av: H

Aj, aj jag putsade inte kristallkulan riktigt ;-)
men Sonja tog sig till FINAL!
Nu hoppas jag verkligen att jag har fel beträffande hennes 5:e plats i Finalen....måtte det gå bättre för henne än vad jag förutspått.
Jag är kluven i mitt hjärta nu vem ska jag hälla på....får avvakta Genrepet innan jag bestämmer mej.
Är Jätteglad att både Saraha och Sonja är i final. Den enda jag absolut inte vill se som segrare i Globen är bara Sebastian, med sin spydiga attityd.

2007-03-06 @ 10:31:45

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits