URSÄKT TILL MARIANNE OCH BERTIL

Jag skulle vilja framföra en ursäkt till er båda för inlägg här på bloggen. Till Bertil för att jag la ut en bild som du tagit, utan att be om lov först. Det är helt oförsvarligt. Naturligtvis skulle jag ha länkat till bilden i stället, så att folk ändå fått se vilken suverän bild du tagit! Plockade omedelbart bort inlägget efter vårt samtal. Till Marianne för inlägget om intervjun, vilket var olyckligt på flera sätt. För det första för att jag inte kom ihåg vilken konkurrenssituation ni lever under och att jag genom att kommentera intervjun på bloggen äventyrade intervjuns värde och ni därigenom riskerade att någon annan kunde göra samma intervju. Det kommer jag att ha i åtanke framöver, det lovar jag. Framförallt vill jag be om ursäkt, framförallt till Marianne men också till Bertil, för att inlägget kunde uppfattas som att jag tyckte ni gick någon annans ärende. Det var absolut inte min mening och är absolut inte min uppfattning. Jag hyser den största respekt för er integritet, både Du Marianne och Du Bertil. Men jag insåg när jag läste inlägget, med andra ögon, att det kunde uppfattas på så sätt. Därför har jag valt att plocka bort inlägget helt och hållet.

Jag vill tacka för att ni direkt hörde av er så att jag fick en chans att ställa saker till rätta. Det uppskattade jaag verkligen! Jag hoppas verkligen att jag inte gör om dessa misstag i framtiden. Ska verkligen försöka tänka mig för framledes.


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits