BOSSE JOHANSSONS INSÄNDARE I NV OM ARJEPLOGS UNGDOMAR

Om man läser insändaren i NV och är oinvigd i Arjeplogspolitiken skulle man kunna tro att Bosse och Centern sitter i opposition.

Men vet man att Bosse Johansson ansvarat för fritidsfrågor och kulturfrågor under hela mandatperioden så blir insändaren obegriplig. Han har ju haft chansen att forma ungdomspolitiken och förverkliga sina fritidsidéer men inget har ju hänt!!!

Det handlar således om att kasta sten i glashus. Stenar som studsar tillbaks på honom själv!

Jag hoppas bara att ungdomarna genomskådat honom och att de insett att det bara är prat och att han inte kan leverera. Allt är bara tomma ord.


Kommentarer:
Postat av: Anonym

Å fan

2006-09-16 @ 15:09:28
Postat av: Nalle

Aha, och utan (c) hade vem varit kommunalråd?

2006-09-17 @ 01:43:54
Postat av: Bubbe

Det är faktiskt så att jag egentligen sitter som kommunalråd tack vare V och FP. Hade Albert kandiderat och de röstat för hans kandidatur så hade han blivit vald med 12 röster mot 11 röster för mig och 8 för Bosse J.

Men du har ändå rätt för genom vårt samarbete så insåg Albert att han hade en majoritet i fullmäktige emot sig och därigenom inte kunnat föra sin politik.

Jag kan bara konstatera att inför ett val så går varje parti till val på sitt partis politik (utom nu på riksplanet) och då är alla hästar fria så att säga. Jag ansåg mig tvungen att besvara Bosses angrepp på S, så enkelt var det!


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits