Nu e jag här igen

Fick ett mail för någon dag sedan om jag slutat blogga helt och vart jag tagit vägen. Förresten Sofia O O, blev så glad att höra av dig!!!!

Nej, jag har absolut inte tänkt sluta blogga, Livet har bara varit helt obeskrivligt förvirrat och hektiskt på alla sätt de senaste veckorna. Som ni sett så åkte jag ju på semester till Turkiet. Med posten dagen före fick jag besked om att jag äntligen ska få göra den överviktsoperation som jag väntat så länge på. Detta vände ju mycket på huvudet eftersom det gäller att lösa så mycket som möjligt innan operationen och den påföljande sjukskrivningen.

Så när jag kom hem så inleddes ett planeringsarbete utav dess like. Hur skulle allt läggas upp? Hur skulle man hinna göra så mycket som möjligt av budgeten klart? Dessutom skulle ju förhandlandet efter valet gå igång. Allt på en gång så att säga!

Och nu är det bara en vecka kvar till operationen. Stressnivån är på topp! Det är hur mycket som helst nu...

I morgon ska jag till Sunderbyn för att träffa dietisten. Då börjar det nog kännas riktigt verkligt. Och då kanske nerverna börjar ge sig till känna riktigt ordentligt också.

Ska hinna uppvakta Per-Ola Eriksson på hans sextioårsdag imorgon också, Han har öppet hus på Residenset. Alla komunalråden i länet ska dit. Sen stressa hem till vårt partimöte!

Kommentarer:
Postat av: H

Trodde nog att man skulle få läsa lite kommentarer om Melodifestivalen här nu när 28 bidrag är klara.

Det låter som du behöver varva ned lite ingen kommer att tacka dej, om du bränner ut dej.

Lycka till med operationen, och se till att du är i form till MF-karusellen drar igång.

2006-10-19 @ 08:05:34
Postat av: stefan

grattis hoppas att det går bättre den här gången jag håller tummarna...

2006-10-19 @ 10:51:54

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits