JA NU BÖRJAR EUROVISION-FEBERN ATT STIGA!

Då är det bara två dagar kvar till semifinalen i årets ESC.  Spänningen börjar stiga och semifinalen känns oroväckande öppen. Motståndet i semin är bättre än i den slutliga finalen, så det verkar som den tidigare trenden med att det är semifinalisterna som dominerar topp 10-listan kommer att hålla i sig.


Vilka är de stora låtarna i semin?


Till de stora favoriterna måste vi räkna:

Belgien

Slovenien

Ryssland

Bosnien-Herzegovina

Sverige

Island

Finland


Därefter är det oerhört jämnt i startfältet! Men jag tror att Estland, Cypern och Makedonien också tar sig till final.


Sedan finns det sånger som jag gillar men nästan ingen annan gillar:

Irland, Litauen, Monaco och Polen.


Kommentarer:
Postat av: Hanna

Jag gillar dessa låtar;

*Finland
*Belgien
*Andorra
*Nederländerna
*Irland

Ja, jag har konstig smak men tur att smaken är som baken - delad. *ler*

Kramis


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits