UNDERBAR DAG

Idag har jag haft en underbar dag så här långt. Sammanstrålade med min lillasyster på stan. Hon har varit nere med jobbet sen i torsdags. Vi gjorde stan, shoppade, åt god grekisk lunch och hann prata länge och väl!

Det var en höjdarinledning på denna dag som bara blir bättre och bättre.

Nu ska jag, Fredrik som jag bor hos, Fredriks pojkvän Anders och en kompis till mig, Carina Eriksson, gå på italiensk restaurang och käka gott innan Globen. Carina känner jag sedan slutet av åttiotalet då vi satt i Studentförbundets styrelse ihop.

Kommentarer:
Postat av: Lillasyster

Tack själv för en underbar dag. Tilde o jag sitter o läser din blogg nu, hon är mer intresserad av tangenterna. Kram på dig.

2006-03-19 @ 16:49:06

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits