Trevlig födelsedag

Jag har haft en mycket trevlig födelsedag. Det har käkats en hel del tårta. Ikväll har mina båda bröder Peter och Pär-Lars hälsat på. Pär-Lars hade naturligtvis med sig hela familjen, Anna och barnen Linus och Linnea. Jag hade köpt en klänning som vi skulle prova på Linnea och då tog hon chansen och klädde av sig och gick till badrummet, så det var bara att bada med henne. När Linus upptäckte vad som var på G så hakade han också på.


Har fått världens finaste påsktupp av Lena och Anette. De kallade den för "Den sittande tuppen" eftersom den sitter ner. Men av deras finurliga minspel förstod jag att det fanns en vidare symbolik...


Har också fått en underbar bukett blommor av Anders och Henrik i Göteborg. Det är Anders som jag brukar bo hos i Göteborg, och som faktiskt hälsade på i Arjeplog här före jul. Henrik är en kompis till Anders som jag också lärt känna. Båda två är helt underbara människor.


Av mamma fick jag en bukett tulpaner. Födelsedagspresenten får jag först nästa helg, eftersom det fallit på Anna-Marias lott att fixa den i Umeå!


Sedan fick jag ett brev från Lippe, med en tänkvärd text på. "Gräset är grönare här, om man bara kommer ihåg att vattna det!" Något att tänka på!!! Blev så otroligt glad över detta! Hon har alltid en särskild plats i mitt hjärta!



Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits