SOFIA O.O:s SCHLAGERSMAK

Ser i Sofias blogg att hon har god musiksmak. Särskilt glad blev jag för att hon kommer ihåg och uppskattar  "Blac k and white blues" med Joëlle Ursülle. Det är en av mina absoluta favoriter. 

Här hittar ni Sofias blogg:

http://www.norran.se/sektion_c.php?avdelning_1=175

Sofia O,O är chefredaktör på tidningen Norra Västerbotten, för er som undrar!

Sofias lista över riktiga schlagers:

Riktiga schlagers
  • Elena Paparizou: My number one
  • Lena PH: Det gör ont
  • Friends: Lyssna till ditt hjärta
  • Joelle Ursull: White and black blues
  • Ted Gärdestad: Rockin N Reelin
Protesterar inte mot någon låt på listan!*














Kommentarer:
Postat av: Tommy

Hej Bengt-Urban! Såg på PTs hemsida att det nu är nya turer kring busstationsprojektet, även om jag själv är aningen tveksam till placeringen så känns det som vi måste komma till avslut snart i denna fråga. Dock har jag en fundering, hur ser planerna ut med att bygga nya tennisplaner? Tidsaspekt och utformning. Är det fortfarande vid elevhemmet på Norrbacka som planerna ligger? En eller två banor? Tydligen så är det schlager ikväll, du får försöka att ha en trevlig dag trots detta...=)

2006-03-18 @ 08:43:31

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits