NU HAR FÖRKYLNINGEN KOPPLAT GREPP

Men så är det väl när man är ledig. Astman kommer ju som ett bre v på posten då också. Men jag tröstar mig med "Mama take me home" med Rednex som nu går i bakgrunden. Kan man bli annat än glad då? Så trösten finns.

I övrigt funderar jag på att köpa en digitlkamera så att jag kan ta kort på repen i Stockholm. Här i Göteborg så lånade jag Anders kamera, men den chansen finns ju inte i Stockholm. Så det kanske bär ut och köpa en kamera i eftermiddag eller i morgon. Funderar på en Canon Ixus 55.

Kommentarer:
Postat av: siri

jag har en IXUS 50 som jag kan rekommendera varmt. man behöver inte mer än 5 megapixel för bra bild. sen att priset gått ner på den gör saken inte värre.

Postat av: Stefan

Grattis till biljetterna men visst hade du redan biljetter till på Lördag hoppas du blir friskare innan helgen :-)

2006-03-13 @ 15:30:12

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits