JAG HÅLLER MED I STORT

Det svar jag skickade med anledning av mailet i föregående inlägg gick i stort ut på följande: Hej Illona   Det hade jag ingen aning om , och jag måste säga att jag reagerar på samma sätt som du. Jag förstår inte heller varför de gör på detta vis, för mig är det ett extra stort plus att veta att Arjeplogar'n ligger framme i hemmen till nästa nummer kommer och läses flera gånger. Det gör ju att träffsäkerheten ökar. Det är först nu när du berättar det som jag fått veta det. Jag har ju varit bortrest så jag har inte ens hört talas om det. Det är mbr-nämnden som skickat ut det. Jag ska ta upp en diksussion på nästa presidieträff kring annonseringsvanorna. Jag ska också ta ett snack med Laila Bergström,. Hon är ju nyvald ordförande och har nog inte hunnit fundera i dessa banor.   Ska också fundera på ett policydokument kring dessa frågor så att alla lokala får möjlighet att lämna priser på ett sådant här korsband/annonsering.   Sköt om er. Jag lovar att ta tag i det här jag kommer hem om en vecka!   Bubbe     ------------------------------------------------------------------------ Från: LiLAB.Illona +Johan [mailto:[email protected]] Skickat: lö 2006-03-11 16:34 Till: Fransson Bengt-Urban Ämne: Tomma ord...

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits