ETT SCHLAGERHJÄRTAS SYNDABEKÄNNELSE

Ja då måste det till sist erkännas... Jag gick inte på välkomstfesten i Stadshuset igår kväll. I stället gick jag ut och åt middag med en gammal kompis från studentförbundstiden, Martin Engman. Han är numer ordförade i socialdemokraternas HBT-förening HBT-Sossen, vilket är en rikstäckande organisation där jag för några år sedan var vice ordförande. Vi sprang i hop med George Svéd som jobbar för Homo, Homoombudsmannen.

Min synd som schlagerälskare tycker jag ändå ska ses i ljuset av deb goda gärning det är att vårda sina sociala kontakter, även om jag nu brister i mina rapporteringsmöjligheter kring eventuella skandaler på gårdagens fest. Men de lär jag få höra av mina goda vänner Stefan, Inger och Pia från Melodifestivalklubben som var där!

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits