CAROLA RULES ... TYVÄRR

Detär ingen tvekan om vilken fullblodsartist Carola är. Hon ror hem den här delfinalen på knockout tack vare sin utstrålning. Jag vidhåller däremot att låtenn är alldaglig och jag är allvarligt oroad över hur den är på engelska.

I övrigt så tror jag fortfarande ppå Sandra Dahlberg! Hennes scenframträdande är verkligen läckert och hon klarar av att förmedla låtens attityd och kaxighet.

Starka bubblare underifrån är Rednex medan Pontare känns mer given i andra chansen. Björn Kjellman gör ett urtrist framträdande och det får nog tyvärr låten att landa högst femma.

Min gissning just nu efter genrepet:
Till Globen: Carola
Följer med till Globen: Sandra (elelr Rednex)
Till andra chansen Rednex (eller Sandra) och Pontare
Femma: Björn Kjellman

Lägg märke till att jag gillar övriga låter också! Av dessa gillar jag personligen Evans låt bäst medan Günther nog har störst chans av de tre utanför min lista!

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits