ÄNTLIGEN PACKAD OCH KLAR!

Undrar varför jag hatar att packa? Och varför jag är så oduglig på det också? Nu ska jag vara borta tio dar, och vet att jag får tvätta efter halva tiden. Men tro inte det syns på resväskan. Nej nogär den full i alla fall. Får väl skylla på att jag ska springa mest på Scandinavium och Globen och kolla in repen till Melodifestivalen. Jag har ju dessutom via min pressackredetering tillträde till alla festerna och då måste man vara presentabel;-) Kan ju inte ha samma kläder två dar i rad...

Sedan tas ju litet plats av de lappländska specialiteter jag tar med mig. Vill ju bjuda på lite godsaker också. Har köpt Souvas och gravat lättrökt reninnanlår som jag tänkte bjuda på.  Men det tog inte så mycket plats ändå. Sedan har jag ju också med mig Fredriks födelsedagspresent och den ska ju med till Stockholm.

Pratade med Lippe ikväll och vi ska hinna träffas! Det ska verkligen bli kul. Insåg när jag pratade med henne att det är 1,5 år sedan sist vi sågs. Detta trots att jag varit så pass mycket i Göteborg. Det känns minst sagt overkligt att det är 13 år sedan hon flyttade härifrån.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits