Hektiskt torsdag

Torsdag ser ut att bli en riktigt hektisk dag det med.


Det börjar med telefonmöte i SWTR:s styrelse 07.30 på morgonen. Sedan ska jag till Monica Johansson och träffa representarnerna för vår koalition i den personalpolitiska gruppen. De behövde tydligen få diskutera uppdraget litemed mig. Därefter ska jag träffa styrelseordföranden och VD:n för argentis och diskutera samarbetet med dem. Därefter måste jag skynda mig till partiexpeditionen för att träffa representanter för partidistriktet och diskutera valplanering. Har sagt att jag måste sticka 18.15 därifrån för att hinna till muséet där det ska vara något möte/seminarium om gruvans nedläggning. Så det mesta kommer att ske slag i slag den dagen också.


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits