HÄLSORAPPORT

Eftersom många undrar hur det går efter operationen så vill jag bara berätta att jag mår kanonbra. Jag äter vanlig mat, i små mängder, och det funkar jättebra. Såret tar ihop bra. Vakuumbehandlingen av såret är fenomenal. Läkningen går mycket fortare sedan den behandlingen påbörjades. Hittills har jag gått ner ca 20 kg. Inte illa va? Tur att jag sparat  en del kläder som tidigare blivit för små. Slipper ju köpa allt nytt på en gång på detta sätt. Även om jag älskar att shoppa så skulle det bli nog så dyrt.

Kommentarer:
Postat av: Linda

Det låter fantastiskt att du mår så pass bra och att du når resultat. Härligt jobbat! Hoppas att du får en mysig jul tillsammans med familjen. Kram!

2006-12-18 @ 08:52:51
Postat av: Kajsa

Men vilket fantastiskt resultat! Det är bara att gratulera! Det viktigaste är dock att du mår bra!

2006-12-19 @ 12:39:50
Postat av: Micke

Super. Jag har hållit tummarna hårt för dig. Hoppas att din jul blir vacker och det nya året underbart. Här i Uppsala har i alla fall leran äntligen frusit fast (tillfälligt).

2006-12-20 @ 18:05:02
Postat av: Lillis

Vi blir så glada här nere i Härjedalen när vi läser att det går så bra för dig!!

God Jul på dig Bengtis

Önskar Fundins

2006-12-21 @ 11:51:23
Postat av: Stefan

Glad jag blir att du mår så bra *ler*
//Stefan

2006-12-22 @ 08:06:40
Postat av: Birgit

Det är väl inte så lätt gissar jag att hålla inne med god mat. Hoppas din blick är som hos en delfin inför den nya kroppen och bra att du mår bra.

2007-09-25 @ 20:48:56

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits