FÖRARE JTCC-PROJEKTET

Jag vill bara förekomma eventuella reaktioner kring förare i JTCC-projektet genom att meddela följande:

Jag har idag haft samtal med Helene på UNF
och vi har båda konstaterat att eftersom det bland de deltagande ungdomarna finns en känsla av olust och att de känner sig dåligt informerade inför omröstningen om förare i projektet så kommer jag och Helene att ta kontakt med Joakim på CaWalli första vardagen efter påsk.

Eftersom det för både mig och Helene är centralt att ungdomarna känner att projektet är till för dem så är det uteslutet att ha en extern förare i projektet. Det är olyckligt om de inte vågat framföra detta vid det möte som var mellan projektledaren och ungdomarna i mars månad. Det är därför av största vikt för oss att backa och ta ett omtag i denna fråga.




Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits