Dagens skörd av möten

Idag har jag hunnit med att vara på ett möte i Slagnäs med Akademi Norr, Tjintokk AB, Luleå tekniska Universitet, Arvidsjaurs kommun och jag som repr för SWTR och Arjeplogs kommun.

Mötet gick ut på att försöka få LTU att förstå värdet och nödvändigheten av att de finns på plats ute i testregionen och så mycket de har att vinna på det. Jag fick vara ordentligt irriterad på mötet och skärpa tonen ordentligt, Ibland undrade jag faktiskt om jag var lite för aggresiv men jag kände att det var nödvändigt.

Efter en visit på Vårdcentralen med inhalering mot astman och en träff med läkare, där jag nu fick en annan antibiotika så ska jag på påbörja kur 2, så blev det träff med kommunens revisorer. Det gällde såväl Stiftelsen Arjeplogshus och kommunen. Det var givande möten och jag upplevde dem som positiva.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits