Kan förkylningen aldrig ge sig... eller?

Jag är så himla less på den här j-a förkylningen som aldrig ger sig. Den har verkligen gjort sitt bästa för att förstöra den här veckan. De första dagarna orkade jag ju ingening  göra och nu orkar jag vara ute på stan ett par timmar och sen är jag helt död.

Det enda som är positivt är att om jag inte hade varit ledig i veckan så hade jag säkert varit på jobbet och det hade varit ännu sämre. nu har jag ju i alla fall tagit mig tid att försöka kurera mig. Jag är övertygad om att jag inte legat hemma sjuk om jag varit i arjeplog, även om jag inte egentligen skulle orkat gå till kontoret. Nu får man ju hoppas att den här veckans vila gör att den går över fortare.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits