Till Umeå

Nu åker jag ett par dagar till Umeå. Först var det ju meningen att jag skulle vara med i TV:s Sommardebatt på torsdagskvällen, men nu har det blivit uppskjutet en månad. Men har i alla fall ett möte inbokat med Per-Olof Moberg (IOGT-NTO) på fredagen med anledning av vårt gemensamma Racing-projekt (Northlandic Racing).

Ska klippa mig på Torsdag hos den frisör min lillasyster går hos. De har tydligen ett nära samarbete med Toni&Guy-akadmin vilket borgar för god kvalitet:-) Ska bli kul, även om jag helst håller mig till chanko i Stockholm!

På lördag är det dop. Tilde ska döpas! Ska också bli himla kul.

Nu måste jag nog sova!

KRAM

Bubbe


Kommentarer:
Postat av: Cilota

Vad trevligt med ett Umeåbesök. Det är sista skolveckan för mig och galet mycket att göra men om jag får tid (och du med) så kanske vi skulle kunna ta en fika? Vi kan ju försöka få med Greger =)

Postat av: Tian

HejBubbe. Jag håller på att kolla in det här med bloggar och då fastnade min blick av någon speciell anledning på din blogg.
Jag blir också positivt påverkad av din positiva skrivstil. Dessutom gillar jag extra mycket att du lyssnar på din systers åsikter.
Bra bra bra ha en bra dag och lycka till med mötet.

2005-06-01 @ 10:05:56

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits