Sorsele, here I come!

Idag ska jag iväg till Sorsele på föreningsstämma i "Sedish Winter Test Region", sammanslutningen av de åtta testkommunerna i Norr- och Västerbotten. Men innan dess ska jag hinna vara med på ett telefonmöte i partidistriktet kring Kommunförbundet och ordförandeskapet där, eftersom den platsen nu står ledig efter Pers bortgång.

Efter SWTR-mötet ska vi diskutera samverkan mellan Arvidsjaur, Arjeplog, Sorsele och Malå. Vi måste komma igång ordentligt med de diskussionerna. det måste bli konkreta mål nu.

Efter det måste jag hasta hemåt för att ha en träff med representanter för partidistriktet på¨hemmaplan. Det mötet börjar 18.00 så senast 17.00 måste jag åka från Sorsele. Men då hinner jag inte äta middag idag...


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits