Otroligt trevlig fest

Igår kväll var jag på en otroligt trevlig fest! Petter S har fyllt 40 år och nu var det dags att fira honom ordentligt. Han bjöd stort, trerätters middag på Kraja, med underhållning av Ricke, Åke och Roland. Det var en otroligt bra blandning på folk och det gör alltid fester av det här slaget lyckade. Hade turen att hamna i riktigt trevligt sällskap vid bordet. Carina och Britt-Marie är ju helt enkelt så himla roliga. Men det är också de andra som satt vid vårt bord. Sedan är det himla kul träffa nya människor. Petters syrra Lovisa var en helt underbar människa.

Ni skulle sett tårtorna som Pete hade gjort, men så har han ju också varit stjärnkonditor i New York. Tänk vilka resurser som finns i Arjeplog:-)

Ikväll har vi varit på middag hos Swillo. Han hade gjort en riktigt "het" köttsoppa. Men så hade han hällt i en hel burk hot tacosås också...

Nu blir det väl TV i kväll. Känner mig inte precis laddad för något annat. Men det är ju också skönt det. Bara roligt umgås med mamma. Hon har ju blivit utskriven från sjukhuset.

Min lillasyrra ringde mig på jobbet igår och talade om att morsdags-presenten var fixad. Hon hade läst i min blogg att jag funderade på vad vi skulle hitta på. Effektivt med bloggar!!! Nu fick jag ju veta det. Trodde nämligen att det vi bestämt var slutsålt!

Bubbe


Kommentarer:
Postat av: Cilota - fd Arjeplogsbo

Men vad trevligt med en Arjeplogare på bloggen, och inte vilken Arjeplogare som helst heller :-)
Hur har ni det där uppe?


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits