En lugn helg

Äntligen fredag...

Efter en vecka som präglats av besvikelse över Vänsterns agerande i början av veckan, där de ville ha miosstroendevotum mot mig, så närmar sig äntligen helgen. Det ska bli så skönt att få koppla av. Ikväll ska jag på 40års-fest på Kraja. Det ska bli så himla kul! Ser verkligen fram mot det.

Sedan är det visst mors dag på söndag. Vi har inte fixat nån present till mamma, eftersom vi inte visste om hon skulle ligga inne på sjukhus över helgen. Men nu får vi nog ta och skärpa till oss och fixa nåt. Kanske en mors dag-ros som hon sedan kan ha ute på altanen.

Igår beställde jag Elena Paparizous CD. Jag hoppas verkligen den är så bra som det verkar. Jag blir glad av hennes musik, och jag gillar verkligen mixen mellan det grekiska och det modernt europeiska.

Bubbe


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits