Nu bär det hemåt

Efter några underbart avkopplande dagar här i Umeå, bär det nu snart av hemåt. Ska på Kickis födelsedagsfest ikväll, och imorrn ska jag ju hålla tal på nationaldagen. Tycker visserligen att beslutet om att göra nationaldagen till helgdag var fel, eftersom vi svenskar inte har någon större känsla för vår nationaldag och en sådan inte kan framkallas hos oss enbart av att det blir helgdag på nationaldagen.

Skönt att jag ska tillbaks till Anna-Maria, Andreas och Tilde redan i slutet av juni, så man slipper längta alldeles för mycket efter Tilde. Hon är ju så söt så man fullständigt smälter. Badade med henne i morse och det var verkligen mysigt. När Linus sedan kom till Anna-Maria så upptäckte han ju att jag badat och när han fick höra att jag badat med Tilde blev han lite svartsjuk och ville att vi skulle bada, men utan Tilde...

Bubbe


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits