Underbart med ledighet

Nu har jag varit här nere på Västkusten i fyra dagar och det är jättehärligt. De första dagarna var vi i Lysekil och det varunderbart. Vi grillade eförsta kvällen och spelade spel. Dagen efter så var vi ute och tittade på hällristningar bl.a. i Tanumshede, därefter åkte vi ut på havet och tittade på sälar. Det är faktiskt första gången jag sett sälar i det vilda. Sedan slutade havsturen med att jag och Daniel ramlade i sjön. Det var som hämtat ur en komedi. Båten gled bara iväg när vi skulle kliva iland. Min mobil mår inte så bra av det... På kvällen lagade Daniel en underbar Kleftiko till middag.

Nu är jag i Göteborg och idag ska vi bjuda en av Anders kompisar på middag. Det ska bli himla kul träffa honom.


Kommentarer:
Postat av: Sofia

Västkusten är helt klart underbart... inte så kul att trilla i vattnet däremot :).

Postat av: Maria

*S* Jag ser att du roar dig kungligt...med bad och annat!

2005-07-28 @ 17:53:05
URL: http://www.mariatycker.webblogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits