IOGT-NTO/UNF-kongressen

Idag  har jag varit i Piteå på IOGT:s och UNF:s kongress. Jag deltog på ett seminarium om vårt gemensamma racing-projekt och diskuterade grunderna för samverkan och min syn på nyttan av en sån här samverkan.

Jag har också träffat representanter för de båda förbunden, och diskuterat andra former för samverkan mellan IOGT, UNF och kommunen. Mer om detta kommer ni att få läsa efter semestern när vi då lanserar våra tankar, för en bredare och mer konkret diskussion.

Det är alltid lika kul att träffa människor som brinner för det de gör. P-O från IOGT, Helen, Espen, Jim, Erik och de andra från UNF är helt underbara människor som jag hoppas få lära känna ännu bättre genom de projekt vi har framför oss. Det är varma och intressanta människor.


Kommentarer:
Postat av: Johan

Hej!

Ja det lät verkligen intressant. Där har ni något att bygga på.

MVH/Johan

2005-07-05 @ 23:26:52

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits