Återseenden

Ibland känns det som om världen är bra liten. I Göteborg sprang jag ihop med Moa Flink-Nielsen i Nordstan. Hon var sig precis lik som när jag hade henne i skolan. Hon hade med sig sin pojkvän och verkade så lycklig.

Här i Stockholm har jag sprungit ihop med både Kim Scharafinski och Ann-Louise Nordlund. Kim var sig precis lik och jag blir alltid lika glad när jag träffar henne, Ann-Louise såg döfräsch ut och verkade himla lycklig.

Sedan såg jag också, och kastade en ros från lastbilsflaket till, Anki Jonsson (en klasskompis från gymnasiet). Det skulle varit kul få träffa henne och prata med henne.


Kommentarer:
Postat av: peraa

Själv tycker jag att det var en trevlig middag i fredags oxå :)

2005-08-09 @ 19:17:17
Postat av: Bubbe

Absolut. Det var en höjdpunkt!!! Och vilken god mat!!!!


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits