Nu börjar min Europride

JA då är det nu dags att kasta sig in i den hektiska pridevirveln. Men jag börjar ju seriöst med de två seminarierna som jag ska medverka på. Dessutom så ska Nordnytt följa mig under en del av dagen och göra ett reportage om Pride. Ska luncha med Moa Frygell från Nordnytt och gå igenom upplägget. Det är ju tvunget vara effektivt eftersom hon ska låna fotograf från Rapport.

Hade ju redan hunnit boka lunch med Henrik, en kompis från Göteborg som numera bor i Örebro, som ska med och kolla första seminariet men jag tror nog inte han har något emot att vi träffar Moa.

Efter mitt andra semianrium i eftermiddag så blir det Pride Park i Tantolunden som gäller. Ska stå i sossarnas tält ett par timmar. Det är alltid lika kul.

Vet inte om jag kommer åt dator under dagen så det kan dröja med uppdateringar till ikväll. Orkar inte bära omkring på datorn idag då jag ska flänga så mycket fram och tillbaka.

/Bubbe

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits