Försvinner ett tag nu

Eftersom jag ska opereras så försvinner jag en vecka!!!

Sedan återkommer jag med rapport!!!

Hej då!

Artikel om min överviktsoperation

Här kan ni läsa Marianne Hoffmans suveräna artikel i PT!

Nu e jag här igen

Fick ett mail för någon dag sedan om jag slutat blogga helt och vart jag tagit vägen. Förresten Sofia O O, blev så glad att höra av dig!!!!

Nej, jag har absolut inte tänkt sluta blogga, Livet har bara varit helt obeskrivligt förvirrat och hektiskt på alla sätt de senaste veckorna. Som ni sett så åkte jag ju på semester till Turkiet. Med posten dagen före fick jag besked om att jag äntligen ska få göra den överviktsoperation som jag väntat så länge på. Detta vände ju mycket på huvudet eftersom det gäller att lösa så mycket som möjligt innan operationen och den påföljande sjukskrivningen.

Så när jag kom hem så inleddes ett planeringsarbete utav dess like. Hur skulle allt läggas upp? Hur skulle man hinna göra så mycket som möjligt av budgeten klart? Dessutom skulle ju förhandlandet efter valet gå igång. Allt på en gång så att säga!

Och nu är det bara en vecka kvar till operationen. Stressnivån är på topp! Det är hur mycket som helst nu...

I morgon ska jag till Sunderbyn för att träffa dietisten. Då börjar det nog kännas riktigt verkligt. Och då kanske nerverna börjar ge sig till känna riktigt ordentligt också.

Ska hinna uppvakta Per-Ola Eriksson på hans sextioårsdag imorgon också, Han har öppet hus på Residenset. Alla komunalråden i länet ska dit. Sen stressa hem till vårt partimöte!

TILLBAKA IGEN

Tänk ändå så fort en vecka kan gå! Har haft det otroligt härligt och avkopplande. Verkligen kul att få umgås med brorsan under en veckas tid. I vanliga fall hinner man inte umgås så ofta!


Vädret har väl itne varit det bästa alla dagar, men so what. Det är ju varmt i grunden och man är ledig. Att kunna sitta ute på balkongen i shorts och t.-shirt vid den här tiden är man ju itne bortskämd med!


hits