Tyskt TV-team på besök

Det är just nu ett tyskt TV-team från ZDF på besök i Arjeplog för att göra en dokumentär kopplad till biltestverksamheten. Jag kommer själv att träffa dem, förhoppningsvis på torsdag morgon. Det är nämligen enda hålet jag har onsdag-torsdag. Det har strulats med tidpunkten en hel del. Först skulle jag träffa dem på fredag eftermiddag vilket passade mig utmärkt. Sedan flyttades det till tisdag eftermiddag så jag fick lov att ställa in mitt deltagande på Jämställdhetsdelegationens möte i Luleå idag för att kunna möta dem. Vad hände? Jo tio i elva igår kväll fick jag ett sms om att de sköt upp det till onsdag eller torsdag. Så nu får de ta den tid jag har eller så funkar det helt enkelt inte. Nu ställer jag inte in fler möten helt enkelt.

Det pinsamma i den här historien är att jag inte kunde vara med på Jämställdhetsdelegationens förra möte. Därför hade jag stenhårt prioriterat mötet idag för att verkligen kunna vara med. Och så då kom det här och jag kände att jag bara inte kunde prioritera bort det här. Och så strular det till sig så här så att jag missar delegationsmötet i onödan. De andra ledamöterna kan ju verkligen börja fundera kring om jag tycker dessa möten är tilräckligt viktiga. Och det är de verkligen! Därför suger verkligen sånt här!

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits