Ursäkta avsaknaden på blogginlägg senaste tiden

Vill bara be om ursäkt att jag inte skrivit några nya inlägg på ett tag. Saken är den att jag varit riktigt dålig i vad jag trodde enbart handlade om astma, men i fredags när jag var till vårdcentralen igen för att inhalera så konstaterade deatt jag hade början till lunginflammation. De senaste tre dagarna har jag legat mer eller mindra däckad. Har knappt orkat vara uppe. Så det har blivit noll bloggande tyvärr.


Men det går åt rätt håll i alla fall. Jag blir bättre och bättre, även om orken är noll fortfarande. Det insåg jag när jag var på Konsum idag för att handla. Efter halva varvet i butiken så trodde jag inte att jag skulle orka igenom hela. Men det gick i alla fall. Väl hemma så slocknade jag på soffan direkt!


Måste nog stanna hemma från kontoret i morgon också. Det känns som om det behövs minst en dag till för att orka.


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits