ANNA SJÖDINS KROGBRÅK

Idag väcktes åtal mot Anna Sjödin för det krogbråk som hon var inblandad i. Ni kan läsa mer om det i denna artikei Aftonbladet och denna artikel i Expressen. Speciellt allvarligt upplever jag uppgifterna om att hon kallat vakten för "jävla svartskalle".

Det känns verkligen som om detta är en allvarlig belastning för henne. Jag tycker allvarligt att  hon bör överväga att läman posten som SSU-ordförande nu. Risken är annars stor att detta kommer att inte bara skada SSU utan även hela partiet.

Kommentarer:
Postat av: H

Hörde dej på nyheterna nu på morgonen. Vill bara säga att det är skönt att höra att du vågar ta ställning, och inte har samma fega attityd som Göran P och andra socialdemokratiska politiker som tillfrågats.

2006-04-08 @ 08:44:37
Postat av: Mikael Pettersson

Bra och väl sammanfattad kommentar. Du låter klok MEN se nu till att bli frisk för samtidigt lät du som du såg ut på bilden från födelsedagen. Grattis och förlåt att jag inte hörde av mig.
Micke.

2006-04-08 @ 11:45:47
Postat av: Hanna

Som ordförande ska man visa respekt mot alla och vara i gott föredömme gentemot speciellt yngre personer men efter ha läst ariklarna så är det enbart dålig stil.

Man ska helt enkelt inte bete sig så, vare sig om man har ett 'kändisskap' eller som vanlig 'Svensson', man ska inte bete sig hur som helst mot andra.

Motto; 'Som man vill bli bemött, ska man bemöta andra likaså'. Punkt slut. *ler*

Kramis


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits