Klassfest - 20 år sedan nian

Imorgon är det klassfest. 20 år sedan vi gick ut nian på Kyrkholmsskolan här i Arjeplog. Vi var 48 stycken i vår årskull. Av oss 48 är 47 i livet, och det är 28 tydligen som kommer i morgon. Det ska bli kul att se vilka som kommer. En del av de som inte kommer träffar jag ju ibland ändå.

Det är ju vissa man hoppas lite mer på att de kommer. Mattias Andersson t.ex. vi umgicks inte alls på högstadiet men började umgås under gymnasietiden. Var och hälsade på honom i Paris när han pluggade där. Det är en av de vänner som det känns som om tiden stått stilla när man träffar. Inte utvecklingsmässigt men man vet var man har varann och behöver inte börja om på nytt.

Andra jag hoppas kommer är bl.a. Camilla Westermark, Agneta Hansson, Carola Wallström, Camilla Wallström, Anna Lestander. Människor som man inte träffar så ofta och alltid har för lite tid att prata med.

Inser att det är mest tjejerna som jag umgicks med och har saknat. Många bor ju dessutom kvar och de träffar man ju på lite då och då.

Ska i alla fall bli kul att ses. Stannade ju hemma en vecka bara för klassträffens skull. Annars hade jag redan varit neröver på semester.


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits