Splittrad dag

Har haft en mycket splittrad men givande dag på många sätt.

Började dagen med morgonsim. Femtonhundra meter så jag är nöjd. Bertil Sundqvist från Nyheter i Norr var där och fotade för ett reportage som ska komma.

Sedan har jag haft möte med webredaktionen. Detta med anledning av arbetet kring kommunens nya hemsida som enligt planeringen ska vara publik vid årsskiftet. Det var ettt mycket konstruktivt och givande möte. Var positivt överraskad när jag gick därifrån.

Senare har jag haft ett möte kring en aktivitet i Stockholm där ett antal norrbottenskommuner ska samverka kring en träff för utflyttade norrbottningar på Nalen i december. Det var också ett effektivt och konstruktivt möte!

Har också hunnit med en träff med skolchef Sofi Sundström för att diskutera "Lärarlyftet".

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits