Reaktioner efter Eftersnack i TV

Jag kan helt enkelt konstatera att man kan aldrig göra alla nöjda...

De reaktioner jag väntat mig kom som ett brev på posten.
Nog har han annat han borde prioritera. Nog går det bra att sitta i TV i stället för att syssla med sånt som är viktigare. Att jag sedan var med i Radio Norrbotten i morse stack dessa människor i ögonen också.

Att Eftersnack är ett direktsänt program som faktiskt går vid denna sena timme reflekterar man tydligen inte alls över. det är inte så många som vill sitta i möten vid 22.30 tiden en kväll, så undanträngningseffekten är ju enormt stor. Och när Radio Norrbotten insåg att jag ändå var i Luleå och då kunde vara med i deras sändning 06.30.

Men det är ju inte det som det handlar om i grund och botten. Det handlar om att hitta en chans att gnälla. Att Arjeplog nämns i positiva sammanhang spelar uppenbarligen inte någon roll. Det vore säkert bättre att Arjeplog inte syntes alls, så hade man ju det att gnälla om!

Kommentarer:
Postat av: åsa persson

Ja, du Bengt-Urban. Det enda jag kan säga om såna kommentarer (Om reaktionerna på dina "prioriteringar") är att det säger mer om dom som säger det -
än vad det säger om dig.
Kanske hade DOM velat sitta i studion? Kanske är det svårt för dom att förstå att du har andra intressen än politik? Kanske vill dom se effektivitet och så tror dom att effektivitet kommer utifrån stress och "måste", och inte utifrån glädje och kreativitet.
Ja, vad vet jag. Det var då roligt att ha med dig i alla fall.
Syns!

2007-11-07 @ 01:07:09

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits