SPRICKFÄRDIG GETING

Jag måste bara få dela med mig av ett helt fantastiskt brev jag fick här i veckan. Många tycker brevet är oförskämt men det tycker inte jag. Jag tycker det andas omtanke och välvilja!

Så här lyder brevet i alla fall:

Till kommunalrådet Bengt-U Fransson, Arjeplog

Jag får gratulera Dig till framgången i Heta Stolen i TV. Allt hade varit frid och fröjd om det inte varit din erbarmerligt dåliga klädsmak. Har du ingen fru eller någon god vän som kan råda Dig. Med din rondör bör du vara diskret klädd i något mörkt. Det behöver ju ej vara kostym och slips, helst något ledigt. Det var hemskt att se dig i tvärrandigt, som en sprickfärdig geting. Ska du nödvändigt ha randigt då bör det vara längdrandigt, absolut ej tvär. Hoppas att du bättrar på dig till nästa gång.

Med hälsning och lycka till önskar en partikamrat från Pajala.


Undrar om jag fick bättre betyg i andra programmet? *ler stort*


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits