VILKEN SHOW - VILKEN BESVIKELSE

Det är fantastiskt att se hur bra delfinalskonceptet fungerar när det väl
är dags för final. -alla har sina egna favoriter, publiken kan låtarna ochsjunger med. Det gör att stämningen är ordentligt på topp. Det var helt enkelt en magisk stämning i Globen hela kvällen.

Den inramning som tävlingen fick av Lenas inledningsnummer och hennes och Elenas mellanakt var av toppklass. De gjorde båda suveräna framträdanden!

Synd bara att denna toppenkväll slutade med att Carola vann. Nej folket skulle litat på Örebro-juryn. De hade smak. Intressant att se var att Magnus Carlsson kom absolut sist i telefonomröstningen, så den flopp jag varnade för låg ännu närmare än jag trodde.

Kommentarer:
Postat av: Hanna

Är totalt besviken faktiskt. Min favvo var Andreas, låten var i klass betydligt bättre än Carolas.

Nog för Carola är en speciell artist, det säger jag inget om, men låten var INTE speciellt så man kommer att minnas.

Puss på dig Andreas, du var min vinnare.....*ler*

KRAM till er andra....


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits