TRODDE TV-PROGRAMMET RENA NATTA FALLIT I TOTAL GLÖMSKA

Men tji fick man!

Fick detta mess från Karin:


Hej Bubbe!
Jag gillar dig skarpt och har gjort det ända sen jag såg dig på ett tvprogram för HUNDRA år sen. Jag kommer inte ihåg vilket program det var med jag kommer ihåg hur otroligt rolig du var och att du såg fel på Rednex-Annika och trodde det var Cecilia Vennersten. Och du skrek i förtjusning: Cecilia Vennersten!! Vilket gjorde att Annika bröt ihop av skratt... Haha! Det var bra TV. Schysst att du är Socialdemokrat också. Min pappa är ordförande i Socialdemokraterna i Lerum. Så vi har lite genemsamt. Ha det gott!

Från: Karin
IP-adress: 193.11.228.138

Kommentarer:
Postat av: Karin

Fick du ngt nytt erbjudande om video? *hoppas hoppas*

2006-03-12 @ 22:57:01

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits