JISSES VAD JAG ÄR BESVIKEN

Ibland så funderar jag hur folk tänker...

Björn Kjellman direkt till Globen???

Visst det är en vacker melodi med fin text...
Men också ett fruktansvärt scenpiller i en fruktansvärt tråkig presentation. Hade någon annan stått för sången hade den kt ut med buller och bång!

Näää gårdagskvällen var röstning på artister och namn, Carola är en otrolig artist och hennes framträdande är helt suveränt. Så henne kan jag leva med. Men att svenska folket dissade Sandra kan jag inte förlåta. Hon var bäste efter Carola!!!

Sedan är jag förtjust i Pontare och Rednex och hade någon av dem tagit Globen-platsen tillsammans med Carola så hade jag accepterat och förstått, men int eKjellman. Men någon måste ju ta sistaplatsen i Globen...


Kommentarer:
Postat av: Karin

Hej Bubbe!
Jag gillar dig skarpt och har gjort det ända sen jag såg dig på ett tvprogram för HUNDRA år sen. Jag kommer inte ihåg vilket program det var med jag kommer ihåg hur otroligt rolig du var och att du såg fel på Rednex-Annika och trodde det var Cecilia Vennersten. Och du skrek i förtjusning: Cecilia Vennersten!! Vilket gjorde att Annika bröt ihop av skratt... Haha! Det var bra TV. Schysst att du är Socialdemokrat också. Min pappa är ordförande i Socialdemokraterna i Lerum. Så vi har lite genemsamt. Ha det gott!

2006-03-12 @ 16:18:34
Postat av: Bubbe

Jag funderade i torsdags och fredags om jag skulle haffa Annika och poåminna henne om detta hemska tv-program
Jag hoppas de går till globen! Då får jag göra det där!!!

Postat av: Karin

Näjj, inte hemskt! Roligt!

2006-03-12 @ 17:15:07
Postat av: Bubbe

Annika sa efter programmet var slut att hon ville ha med mig i sin nästa video. Men jag sände nog en tydlig signal att jag inte ville.Men det har jag ångrat!

Då var det pinsamt. Nu är det bara kul, och bra TV!

2006-03-12 @ 17:26:14
URL: http://bubbe.webblogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits