ANDRA CHANSEN I KVÄLL

Så här ser min lista ut för ikväll:

1. Magnus Bäcklund / The name of love
Det här är internationell kvalitet! Mycket vackert coh pampigt.

2. Rednex/ Mama takeme home
Jag blir bara gladare och gladare av den här låten. Suveränt framförande!

3. Pontare /silverland
Skulle egenligen vilja ha med den här till Globen. Står och vägger med Rednex här. Pamppigt och välproducerat.

4. Patrik Isaksson/ Faller du så faller jag
Också värd en plats i Globen. tänk så mkt lättare det varit om Kjellmn åkt ut igår. Då hade Pontare varit där.

5.Elysion / Golden star
Växer Växer och VÄXER! Så vackert!

6.Niclas Wahlgren / En droppe regn
Så stillsamt och vackert, nog så trist!

7. Velvet / Mi amore
Jo det är väl helt ok

8. Electric Banana Band / Kameolont
Vad har den här att göra!

SANDRA! JAG SAKNAR DIG!
Du slår alla i den här anra chansen. Vad fick svenska folket förhjärnsläpp igår.
Varit helförbannad hela helgen över det!

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits