TV-INSPELNING

Som jag nog nämnt tidigare så är anledningen att jag är i Göteborg en TV-inspelning. Den går av stapeln i morgon eftermiddag. Det är en välgörenhetsspecial av Postkodmiljonären som jag inbjudits till.

Vi ska tävla i par tillsammans med en annan som varit med i programmet tidigare och denne har TV4 valt ut.

Jag ska tävla med Marcus Magnusson, en fd växjöbo som bor i Borås, och som de facto varit tillsammans med en Laisvallstjej för tio år sedan ungefär. Är världen liten eller? Han hälsar till hela familjen Björn Johansson förresten:-)


Kommentarer:
Postat av: Hasse

Lycka till i tävlingen, och se till att dra in duktigt med pengar till välgörenhet.
Vilken organisation ska ni välja att skänka pengarna till?
Och när kan vi räkna med att få se avsnittet?

2006-12-12 @ 00:57:26

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits