Framme i Göteborg

Så är jag då äntligen framme i ett superregnigt Göteborg. Vädret inbjuder inte till att sticka ut nosen utanför dörren precis. Att sedan ha varit uppe sedan 03.30 gör ju inte saken bättre. Det blir nog en eftermiddag på hotellet ska ni se, även om julklapparna till syskonbarnen borde köpas.


Idag har jag nyttjat SAS assistanceservice både på Arlanda och på Landvetter. Kändes lyxigt att bli skjutsad mellan terminalerna och att få rullstolsskjuts från planet till bagageutlämningen. Anledningen var att jag var rädd för att inte hinna mellan terminalerna. En månad till sängs har ju knäckt den lilla kondition man hade...


Nu ska vi i alla fall gå tvärs över gatan och käka. Känns som om restaurangerna gör gyllene klipp på mig numera. Men mat måste man ha, även om det är lite...



Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits