EN STRÅLANDE VACKER DAG

Kan det vara bättre än så här? Strålande sol från en klarblå himmel. Dessutom riktigt varmt i luften. Och +2,9% i TEMO-mätningen...

Jo självklart kan det bli bättre. Försprånget för borgarna är ju kvar. Det skrämmer mig verkligen. Kan inte sluta tänka på hur mycket lidande och personliga tragedier en borgerlig valseger kommer att medföra.

Tänk alla de som kommer att vakna varje morgon med en klump i magen och inte veta hur man ska kalra dagen som kommer och morgondagen. Det är inte ett värdigt liv!

Nej jag tror på att trygghet skapar handlingskraft. Vet jag att jag inte behöver oroa mig för hur jag ska klara mitt levebröd så kan jag också ha ork att göra något åt min situation.


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits