EN HÄRLIG DAG

Idag är jag och Maria, som kommunalråd och kommunfullmäktiges ordförande, i Skellefteå. Detta för att representera kommunen på Skellefteå Krafts jubileumsmiddag. Vi har hunnit vara ute och shoppa lite nu på dagen och är nu på hotellet och vilar inför kvällen.

Jag har sprungit ihop med en del folk jag känner under dagen, bl.a Norrans politiske redaktör Ola Theander som jag sprang ihop med på Torget när han väntade på att Leijonborg skulle hålla tal! Jag sprang också ihop med Jens Sundström, folkpartist i landstinget som var där i samma ärende. Tack och lon så sprang jag också ihop med Karin från sossarnas Västerbottensbänk i riksdagen. Det kändes tryggt!!!

Sedan måste det varit Susanne Grundströms lillebror jag sprang ihop med utanför HM. Han hade en sju månader gammal son med sig, Isak, som var det sötaste jag sett! Måste komma ihåg att kolla med Anna-Maria om det kan stämma att det var han!

Kommentarer:
Postat av: Stefan

Tja
Synd att ni inte hörde av er nog för att jag har inventerat i helgen men det skulle ha varit kul att träffas hoppas ni hade kul på festen ;-)

2006-04-23 @ 13:59:48

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits