Min kompis Anders

Efter att ni kanske sett bilderna på fiskarna i Anders akvarium så kanske ni börjar bli nyfikna på vem Anders är. Anders är en urtrevlig Göteborgare som jag lärt känna på mycket krångliga vägar. Det hänger nämligen ihop så här:
1.Jag har en kompis i stockholm som heter Fredrik som jag lärt känna genom Homosossarna.
2. Genom fredrik lärde jag känna jörgen som också är med i Homosossara.
3. Jörgen är bästa kompis med Micke, som numera är en god vän till mig också.
4. Micke var ett tag tillsammans med en österrikare som heter Bernd.
5. Bernd är kompis till Anders ex-pojkvän Daniel.
6. Jag träffade Anders och Daniel när bernd var i Sverige förra hösten och vi käkade på Patricia tillsammans.

Man kan alltså helt klart konstatera att det ödet vill - det händer!
Hur skulle jag annars lärt känna Anders?

Och här får ni se Anders på bild;
Anders



Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits